O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 7 listopada 2017

BN 2017 (28)



Gwiazdy betlejemskie na papierze Festive Bells 02 marki Altair Art są tak piękne i realistyczne, że szkoda je zakrywać. Minimalistycznie więc dodałam tylko tekturkowy napis i wykrojnikową szopkę.
Poinosencje wzbogaciłam czerwonym oczkiem, które otoczyłam złotymi perełkami w płynie.
Wycięłam też dodatkowe listki jemioły i podkleiłam je kosteczkami 3D.






Kartkę zgłaszam na Wyzwanie: Święta z Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. karteczki z szopką są zawsze mi się podobały

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej gwiazdy nie można nie zauważyć😀 Podoba mi się, że robisz takie naprawdę świąteczne kartki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i nastrojowa :)
    Dziękuję za udział w Świątecznym wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka.
    Dziękuje za udział w Wyzwaniu Świątecznym Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w Fansite Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...