O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Moc życzeń w bieli



Za oknem zrobiło się biało za sprawą śniegu. No bo cóż to za zima bez śniegu.
Zapraszam zatem do obejżenia prostej kartki, która skrzy sie brokatowo.


Tło zrobiłam z perłowego papieru. Główną ozdobą jest warstwowa ramka od Essy-floresy. Jej dół pokryłam brokatem w kleju, a górę woskiem kameleon białe złoto z APScraft i białą farbą akrylową/


Napis wycięłam z białej brokatowej pianki. Ozdobiłam go białymi półperełkami.




Całość kompozycji uzupełniłam białymi różyczkami i półperełkami.



Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Zabawa #11 - W bieli na blogu Three Wishes


- Wyzwanie #35 - BROKAT na blogu Snip Art




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

17 komentarzy:

  1. Śliczna! Podoba mi się jej zimowy klimat 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta. piękna, elegancka. Zimowa i skrząca się brokatowym szronem. Centrum kartki bogate z umiarem i bardzo dekoracyjne. Powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam z zasypanego śniegiem Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna, elegancka. Ten brokat cudnie się błyszczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka cudownie ozdobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka karteczka :-) Dziękuję za udział w styczniowej zabawie na blogu Thrre Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, elegancka kartka, pięknie roziskrzona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękna, kompozycja z tekturkowa ramką super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, delikatna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błysk przyciąga wzrok i nadaje charakteru tej niezwykle eleganckiej skromnej karteczce.

    Dziękuję za udział w naszej zabawie
    DT Three Wishes

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piekna jest! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się mieni Twoja praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...