O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 21 stycznia 2018

Gościnnie w APScraft


Dzisiaj zapraszam Was serdecznie na moje gościnne występy na blogu APScraft. Przygotowałam kartkę dla Babci i Dziadka. Taką na bogato.


Kartka powstała na bazie papierów marki Altair Art. Wykorzystałam do jej zrobienia różowy papier z bloczka 15x15 Ever and Always, Flower Harmony - dodatki 09 i Jungle/Meadow.



Na kartce znalazło się również sporo produktów pochodzących ze sklepu APScraft.
Napis podkleiłam banerem M. Bardzo lubię ten wykrojnik, bo jego kształt daje duże możliwości wykorzystania go. Chociaż najczęściej wycinam nim napisy.


Po prawej stronie kartki stworzyłam bogata kompozycje kwiatową. Jej podstawę i uzupełnienie stanowi "zieleninka" w postaci gałązek fasoli, liści czereśni i winorośli.
Różowe kwiatki zrobiłam sama. Wykorzystałam wykrojniki: Clematis mały i Nasturcja mała.



Na pracy nie mogło tez zabraknąć moich najnowszych nabytków z APScraft, czyli past woskowych. Kupiłam sobie dwie i już po ich pierwszym użyciu zakochałam się w nich na zabój.
Pod dekoracją kwiatową jest wycięty ażurowy wzór (jak zwykle prawie cały zasłoniłam), który lekko przetarłam woskiem w kolorze metal złoto królewskie. Natomiast dolnej i górnej części ramki dodałam blasku za pomocą wosku w kolorze kameleon białe złoto. Oba te kolory idealnie ze sobą współgrają. I na pewno zaopatrzę się też w inne kolory.
Białe różyczki tez zyskały złoty blask.




Całość uzupełniłam różowymi kroplami akrylowymi i kryształowymi mini-kwiatuszkami.


Jeśli w swoich pracach wykorzystujecie produkty ze sklepu APScraft, to zgłoście swoje prace do zabawy Stworzone z APScraft.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Wyzwanie #3 - Wyzwanie kwiatowe na blogu CRADT Corner.


- Wyzwanie #13 - Dowolna praca z ręcznie wykonanymi kwiatami na blogu Flowers Handmade




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Jaka piękna! Cudowne kwiatki! Zazdroszczę, że umiesz je sama robić, mnie nie wychodzą. Rzeczywiście te pasty są cudne. Też zamówiłam, ale ciągle na nie czekam. ;) Akurat złota kameleonu nie było. ;( Ale dokupię sobie kiedy indziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale bogato ozdobiona kartka, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności zarówno kartka jak i kwiaty zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kompozycja kwiatowa jest boska! I jeszcze ten blask... 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca!
    Dziekujemy za wspolna zabawe :)
    Judi CraftCorner DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna praca. Dziękujemy za udział w zabawie na naszym blogu CraftCorner :)
    Pozdrawiam Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna, kolorowa karteczka ;) Dzięki za udział w wyzwaniu CraftCorner, Nati DT

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa praca, dziękuję za udział w zabawie z APScraft

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega kwiecista, urocza. Dziękuję za udział w zabawie Fansite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ukwiecona praca :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kompozycja kwiatowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu FHB:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...