O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 15 maja 2018

Kartki świąteczne przez cały rok 2018 - maj


Nadszedł czas na kolejne świąteczne liftowanie na Rogatym blogu. W maju do wyboru znowu są trzy przepiękne kartki wykonane przez Umbrellę, Basię z Basieńkowa i Barbaratoja.

Na pierwszy ogień tym razem wybrałam kartkę Umbrelli.


A ja się tak rozpędziłam, że zrobiłam trzy lifty tej kartki, a nie jeden.


Wszystkie kartki powstały z papierów marki Altair Art: Pulsar/Andromeda i niebieskiego z bloczka 15x15 Ever and Always.


i każda kartka osobno.


















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...