O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 18 maja 2018

Słoneczna kartka dla Mamy



Wielkimi krokami nadchhodzi Dzień Matki. Myślałam, że w tym roku nie zdążę przygotować żadnej kartki na ten dzień, ale jednak mi sie udało. Kartka powstała w ekspresowym tempie, między gotowaniem i pakowaniem się na wyjazd.


Postanowiłam pociąć słoneczne papiery z Magicznej Kartki. Do zrobienia tej kartki wykorzystałam papier Słoneczne Chwile 05. Dodałam tekturkowy napis od SnipArt i kawałek ażurowej ramki od Scrapińca. Tekturki pokryłam złotym woskiem od APScraft. Całość wykończyłam zieloną gałązką.






Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #69 - Dla Ciebie Mamo na blogu Crafty Moly


- Wyzwanie #67 - Mama I love you na blogi It's just fun!




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. cudna żywa praca...w sam raz na okazje

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wesoła, pięknie skomponowana praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słoneczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun .

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosne kolory, pełnia lata na tej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun .

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że lato zagościło :) super połączenia kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i słoneczna. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymarzona kartka dla mamy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu sklepu "Crafty Moly":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie słoneczna :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun oraz Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i bardzo optymistyczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka, taka radosna, pełna optymizmu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...