O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 31 stycznia 2019

Wielkanoc 2019 (3)




Kolejna kartka powstała z papieru Holy Mountains - 05/06 - motywy góralskie marki Altair Art i tekturki od I Kropki. Całość dopełnia napis wycięty wykrojnikiem baner M od APScraft.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka Dorotko.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka :) prezentuje się super

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka Doroto. Dziękuję za wspólna zabawę z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna wielkanocna kartka. Piękna tekturka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kartka, bardzo lubię ten banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wszystko skomponowalas

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...