O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 17 marca 2019

Wielkanoc 2019 (25)


I kolejne kartki stworzone na bazie zielonego papieru od Papierowego Potwora. Na wyciętych jajkach umieściłam grafiki z Galerii Papieru. Całość uzupełniłam kwiatkami od Ewy z AVEO Art i napisami wyciętymi banerkiem M od APScraft.













Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Można spytać skąd obrazki? Czasem by się przydał taki typowo "święty" akcent... A nie jajka i zajaczki....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...