O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 29 maja 2019

Kolejna metamorfoza słoika



Poprzedni słoik spodobał się mojej koleżance, dlatego powstał drugi. W kolejce do zrobienia czeka tez trzeci.
A dla odwiedzających mój blog niewielka zabawa. Może będzie jakaś nagroda za poprawna odpowiedź...

JAKO CO SŁUŻĄ TE SŁOIKI?


Słoik pokryłam czarnym gesso. Owinęłam go potem mokrym bandażem gipsowym, który po wyschnięciu też pomazałam gesso. Potem poprzyklejałam "firmowe" tekturki z Papiorzanego Combra. Dół słoika lekko przyzieleniłam farbą. I tym razem słoik nabrał błysku i kolorów za sprawa wosków z APScraft: jasnozielonego, turkusowego, fioletowego i niebieskiego.
Jak się Wam taki zestaw kolorów podoba?







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...