O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 25 maja 2019

Urodziny


Na szybko zrobiłam taka kartkę urodzinową.
Powstała z papierów Nightfall 06, Ever and always - Ecru, Flower Harmony 05 i paska Nightfall 12 marki Altair Art.



Kwiatki zrobiłam z foamiranu. Wycięłam je wykrojnikami Clematis duży i Nasturcja mała od APScraft. Bordery pomalowałam woskiem kameleon białe złoto i dodałam różowe krople akrylowe.








Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie na maj - Kwiaty Handmade na blogu Świat Pasji


- Urodzinowy konkurs u Esme na blogu Pracownia Esme




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Super połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię warstwowe kartki. Twoja mi się podoba, szczególnie te ciemnoczerwone kwiatuszki :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    DT Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie kwiatowa i warstwowa karteczka na urodziny :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory sa piekne - dzieki nim kartka jest elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca z Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, a te kwiatki są cudowne!
    Dziękuję również za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam serdecznie
    DT Evipassjonatka-Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka, świetne kolory i śliczne kwiatki :)
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie na moim blogu, Pracownia Esme :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie zestawione kolory, sama nie robię kartek, ale zachwycają mnie te małe arcydzieła.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyszło, śliczne kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa kompozycja kartki :D podoba mi się ten czerwony kwiatek z oszronionymi pręcikami :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
  11. super się prezentuje, a kwiatuszki wyszły uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...