O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 20 maja 2019

Serce od serca





W ramach zajęć, które prowadzę w IKA, zrobiłam takie serduszko. Na zajęciach powstało wiele różnych serc, które zostaną przekazane darczyńcom wspierającym działania 17-tki.
Serca wyciął z dykty jeden z członków IKA.


Swoje serce okleiłam papierem Sunrise 01 - różowy marki Altair Art. Brzegi lekko zabarwiłam fioletowym, a środek złotym woskiem od APScraft.



Te dziwne niby-kwiatki powstały z bandaża gipsowego, który pocięłam na paski, zmoczyłam i zwinęłam w ślimaki. Potem pomazałam je fioletowym, bordowym i złotym woskiem od APScraft.


Na górze zrobiłam wzór za pomocą maski, gel medium i złotego pudru do embossingu. Na gałązce pomalowanej miedzianą farbą znalazł się metalowa zawieszka z kolibrem.





Serce zgłaszam na wyzwania:

Wyzwanie #20 - Bingo na blogu APScraft. Wybrałam embossing - złoto - metal.


- Wyzwanie #32 - praca nie kartkowa na blogu Sklepik Gosi




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Superowe serducho, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super serduszko :) fajny efekt dała maska, wygląda niczym promienie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie zmediowana praca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia! - Kasia - DT Sklepiku Gosi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe sa te kwiaty z bandaży.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna praca. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca z Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne serducho Dorotko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serce Dorotko stworzyłaś :)
    Dziękuje za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...