O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 20 lipca 2019

Niebieskie pudełko




Po powrocie z wakacyjnego wyjazdu zatęskniłam za zrobieniem czegoś.
Padło na metalowe pudełko po cukierkach.
Rozmiarowo idealnie wpasował mi się do niego okrągły shaker box od Snip Art.


Pudełko popaćkałam białym gesso od APScraft. Dzięki temu pudełko zyskało nieregularna fakturę.
Potem nadałam mu kolor czterema odcieniami niebieskich farb akrylowych.


Tekturowe elementy też pokryłam farbkami.
Do środka, jako tło, wybrałam papier Cold/Fish Eye od Altair Art. A do plażowego klimatu idealnie wpasował mi się Mały Lord ze Scrap.com.pl.


Środek shakera trzeba było czymś wypełnić. Znalazł się tam piasek, dwa kolory brokatu, złota mika i brązowe mikrokulki.



Na koniec całość wykończyłam woskami od APScraft: niebieskim, turkusowym i jasnozielonym.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...