O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 14 lipca 2019

Ukwiecona ramka (2) (2030)



Dzisiaj przestawiam drugą z przerobionych ramek. Tym razem postawiłam na srebro i fiolety. No, z odrobiną różu.


Plastikową ramkę pokryłam czarnym gesso oraz woskami metal grafit i metal srebro księżycowe od APScraft. Tak przygotowana ramkę udekorowałam kwiatami z foamiranu.
Różowe wycięłam wykrojnikami Nasturcja duża i Nasturcja mała. Ich środki pofarbowałam na fioletowo suchymi pastelami.
A fioletowe kwiatki powstały z wykrojników Clematis mały i Clematis duży.
Środki kwiatków wypełniłam srebrnymi, czarnymi, różowymi i fioletowymi pręcikami.
Pomiędzy kwiatami znalazły się jeszcze małe, srebrne, metalowe kwiatki.












Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...