O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 10 sierpnia 2021

BINGO (32)


Piękne granaty królują na pracach w ramach 32. BINGO na grupie 52 Scrapbooking Challenge 2021.
Moja linia to: perełki - kolor - efekt lustra.



Kartkę na kwadratowej bazie zrobiłam z papieru Cold/Fish Eye marki Altair Art i srebrnego papieru lustrzanego. Warstwy podkleiłam piankową taśmą 3d.



Lustrzane okno ozdobiłam papierowymi różyczkami i listkami wyciętymi z papieru Butterfly Dream 04. Dosałam też kilka białych półperełek.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 8/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Srebro z granatem tak pięknie razem wygląda! Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też sie podoba taka kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kobaltowy kolor 🤩 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...