O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 sierpnia 2021

Rogate tagowanie 2021 - sierpień (2280)


Lato w pełni, za oknem upał a u mnie znowu Boże Narodzenie.
W sierpniu na Rogatym blogu robimy kartki tagowe w kształcie koła/owalu lub z okrągłymi/owalnymi tagami.
U wybrałam tą drugą opcje.



Prostokątna bazę przycięłam do kształtu taga (dotarły wreszcie tagowe wykrojniki).
Tagi z papieru Festive Bells 04 marki Altair Art i Świąteczne koty 18 od Skarbnicy Pomysłów przedzieliłam piankowa taśmą 3d.



Na wierzchu ułozyłam kompozycję z tradycyjnego taga z latarenką, owalnego taga ze Świętą Rodziną i okrągłego taga z napisem. Wszystkie tagi ozdobiłam czerwonym sznurkiem papierowym.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 8/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Wypadłam w tym roku z Rogatego, bo za trudne tematy wymyślają. :( Szkoda, że nie wymyślają tematów mediowych. :( Ale Tobie fantastycznie poszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy tag 🙂 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze tagusie 😍😍😍 i ile tu zawieszek powstalo... ❤💕 A koleczko na pierwszym planie!!! 🥰😍❤💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tag. Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie ugryzłaś ten temat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...