O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 12 sierpnia 2021

KIMBAP w rolce - dwie warjacje


Dzisiaj przychodzę do Was z moją kolejną podróżą kulinarna do Korei.
Jest to przepis Wioli (lekko przeze mnie skorygowany) z kanału Pierogi z Kimchi.


Potrzebne są:
algi kim
 jajka i/lub ryż
marchewka
ogórek
szpinak
zielona cebulka
paluszki krabowe
tuńczyk z puszki
majonez
marynowana rzodkiew ( u mnie papryka konserwowa)
sałata
sól, pieprz


Jak zrobić taką przekąskę znajdziecie na TYM filmiku.



Mi wyszły po 3 rolki z ryżem i jajkiem.




Na kolacje zjadłam ze smakiem 2 roleczki. Tak elegancko wpadały do dziubka.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...