O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 11 października 2021

Mini chusta pareo


Ostatnio sporo mnie tutaj nie było. Ale to nie znaczy, że nic nie robiłam.
Mniej mnie teraz zajmuje papier (mam nadzieję, że tylko chwilowo i wena wróci a bardziej szydełko.


Zrobiłam sobie niewielka chustę wg kursu Karoliny z kanału Szydełko. Powstała ona z myślą o obecnych zimnych porankach i wieczorach. Na wielka i ciepłą chustę jest jeszcze za wcześnie, a ta jest akurat.
Zrobiłam ją z włóczki YarnArt Cotton Soft 75 jasny niebieski ze sklepu Karoliny.


Chusta jest prosta do zrobienia. I robi się ją bardzo przyjemnie. Chociaż zaczynając od dłuższego boku jest to inne doświadczenie niz robienie chusty od środka.

Jak ja zrobić możecie zobaczyć na dwuczęściowym kursie Karoliny na YT.





Ja nie wykończyłam swojej chusty frędzlami, żeby nie przeszkadzały w zapinaniu kurtki. Zazwyczaj frędzle wplątam w zamek.
Kurs Jak zrobić frędzle znajdziecie w TYM filmiku







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Jak piszesz, że chusta jest łatwa do zrobienia, to nic a nic Ci nie wierzę :D Jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...