O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 4 listopada 2021

Urodzinowa kartka z owczarkiem


Jak tu zrobic kartkę urodzinową dla 11-letniego chłopaka? I jeszcze by się przydało, żeby tematycznie nawiązywała do prezentu, którym jest pościel z psem.
A przy braku weny - masakra.

Punktem wyjścia stał sie obrazek z owczarkiem, który pobrałam STĄD.
A że na tapecie miałam świąteczne kartki z okienkami, to postanowiłam, że ta kartka też będzie z okienkiem, z którego wygląda psiak.


Kwadratową bazę ozdobiłam papierami z małego bloczka Nightfall marki Altair Art. Wycięłam tagowe okienko i podkleiłam warstwy taśmą piankową 3d.
I tutaj utkmęłam.


Po jakimś czasie znalazłam tekturke z drogowskazami i już poszło.
Wycięłam okolicznościowy napis, który podkleiłam na biało.
Z zielonego papieru brokatowego wycięłam balonik i dodałam "11".




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 11/2021 na blogu Altair Art.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Bardzo lubię takie tematyczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszła :) Zwłaszcza, że takie tematyczne prace są nie lada wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie super kolory :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka energetyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...