O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 3 marca 2022

Kartki świąteczne 2022 - marzec


Bawimy się dalej. To już trzecia kartka bożonarodzeniowa w tym roku.


Z dużej kwadratowej bazy wycięłam kształt gwiazdy posiłkując się TĄ bazą. Okleiłam ja papierami Pulsar/Andromeda i Sunrise 04 Niebieski marki Altair Art. Przestrzenności dodałam taśmą piankową 3d.


Środek gwiazdy ozdobiłam obrazkiem ze Świętą Rodziną, który przykleiłam na kawałkach białej gazy.


Dodałam jeszcze napis i całość ozdobiam białymi perełkami w płynie.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 3/2022 na blogu Altair Art.



Zapraszam do podzielenia się swoimi świątecznymi pracami poniżej.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Piękna kartka w pięknych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Mam już kartkę świąteczną! A myślałam, że mi się nie uda żadnej zrobić. Dodam do żabki jakoś w weekend, jak pójdzie post na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna karteczka . Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nastrojowa kartka świąteczna! Odcienie niebieskiego tła z dodatkiem białej gazy oddają klimat zimowej nocy, no i kształt kartki baaardzo bożonarodzeniowy. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...