O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 2 kwietnia 2022

Szybkie babeczki



Do kawy upiekłam babeczki. Najprostsze jakie mogły by być.
Lekko zmodyfikowałam TEN przepis.


Składniki:

4 jajka
1 szk cukru
2 szk mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 k. margaryny
1 łyżka kakao
1 łyżka mleka
wiśnie
cukier puder do posypania

Mocno ubić jajka z cukrem. dodać mąkę i proszek do pieczenia. Ciągle miksując dodawać ciepłą, roztopioną margarynę.


Do foremek rozlać ok 2/3 ciasta. Na każdej babeczce ułożyć wisienkę. Moje pochodziły z domowych konfitur.
Do reszty ciasta dodać mleko i kakao. Dobrze zmiksować.
Ciemnym ciastem przykryć owoce.


Piec 30-35 minut w piekarniku rozgrzanym do 180 st C.
Sprawdzić patyczkiem, czy są gotowe.
Ostudzić i posypać cukrem pudrem.
Ja posypałam cukrem pudrem pomieszanym z cynamonem, który mi został po pieczeniu zakręconych pączków.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...