O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 3 czerwca 2022

Ślubny komplet


Przedstawiam Wam dzisiaj komplet na ślub składający się z kartki i koperty 3d.


Do zrobienia tego kompletu wykorzystałam papier ATF/Passion marki Altair Art. Wykorzystałam obie strony tego papieru. 


Kopertę 3d zrobiłam na TEJ bazie. Zamkniecie wykonałam z magnesów. Przykleiłam je pod papierem.
Całość ozdobiłam serduszkową koronką z lekkiej masy, białymi różyczkami na tiulu, papierowymi różyczkami i różowymi kroplami akrylowymi.




Boki ozdobiłam ażurowymi paskami wyciętymi wykrojnikiem.




Kartkę zrobiłam na kwadratowej, białej bazie 15x15 cm. Ozdobiona jest dokładnie takimi samymi dodatkami jak pudełko. Ma tylko inne składowe.


Warstwy podkleiłam taśmą piankową 3d, a pozostałe elementy skleiłam klejem Magicznym.







Komplet zgłaszam na Wyzwanie 6/2022 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Ciekawy komplet z okazji ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny elegancki komplet. Bardzo lubię tę różaną koronkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak romantycznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo romantyczny komplet :) Dziękuje za wspólną zabawę z AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...