O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 18 czerwca 2022

Solanka do mięsa

Do własnoręcznie robionych wędlin robię solankę do peklowania mięsa. Jest to zawsze ta sama mikstura.

Gotuję wodę z 1 łyżką soli do peklowania i 1 łyżką soli kuchennej. Dodaję kilka listków liścia laurowego oraz po kilka ziaren ziela angielskiego i owocu jałowca. Po ostudzeniu wywaru wkładam nakłute mięso i wstawiam do lodówki.
Mięso zostawiam w solance między 5 a 10 dni.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...