O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 18 czerwca 2022

Schab w curry


Mniam, mniam...
Dzisiaj przedstawiam peklowany schab w curry.


Schab (ok 80 dkg) umieściłam w SOLANCE na 5 dni. Po tym czasie odsączylam schab.


Olej pomieszałam z curry i nasmarowałam mięso, które znowu wylądowało w lodówce. Tym razem ba dobę.






No i na koniec parzyłam mięso 2 godziny w temperaturze ok 8 st C.
Po ostudzeniu jeszcze noc w lodówce i można się zajadać.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...