O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 2 czerwca 2022

ŚLUBNY BOX


Ostatnio prawie wcale nie tworzę. Nie wynika to z braku weny, ale stanu moich oczu.
Poważnie zastanawiam się nad wyprzedażą przydasiów.
A tymczasem zapraszam Was do zobaczenia ślubnego box-a, który powstał zamiast kartki.


Bazę białego pudełka okleiłam papierami Rose Garden 02 i Rose Garden 01 marki Altair Art.
Wianek na wieczko wycięłam z arkusza Rose Garden 11.
Kwiatki wzbogaciłam różowymi półperełkami.


Bok wieczka ozdobiłam satynową wstążką i różami na tiulowej taśmie. Przykleiłam je taśmą dwustronną.





Środek pudełka ozdobiłam pergolą 3d od Crafty Moly. Ozdobiłam ją rożowymi kwiatkami i półperełkami.



Skrzydełka box-a ozdobiłam tekstem życzeń i Hymnu o miłości. Na pozostałych dwóch znalazły się obrączki i kieliszki wycięte z arkusza The Beautiful Moments - elementy do wycinania









Warstwy papieru przykleiłam na taśmie piankowej 3d. A przy klejeniu drobnych elementów niezawodny był klej Magiczny z aplikatorem.


Pudełko zgłaszam na Wyzwanie 6/2022 na blogu Altair Art.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. Prześliczny! Pięknie wyglądają te papiery i wianuszek na górze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny box. Dziękukę za udział w wyzwaniu Altair art

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny box, przepięknie komponowany i wykonany :) Dziękuje za wspólną zabawę z AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...