O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 1 czerwca 2022

Kartki świąteczne 2022 - czerwiec


Pełnia lata, a u mnie jak zwykle Boże Narodzenie.
Była kartka granatowo-srebrna, to czas na połączenie granatu z bielą.


Na kwadratowej bazie znalazł się papier Pulsar/Andromeda marki Altair Art. Przedzieliłam go białym papierem wizytówkowym z delikatnym połyskujacym wzorem, 
Warstwy podkleiłam taśmą piankową 3d.


W najmniejszym kwadracie wycięłam gwiazdkowe tło. Z białego papieru wycięłam szopkę i napis.
Zastanawiałam się, czy coś jeszcze gogać, ale stwierdziłam, że tyle wystarczy.
Postawiłam na prostotę i kontrast.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 6/2022 na blogu Altair Art.




Zapraszam do podzielenia się swoimi świątecznymi pracami poniżej.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Przepiękna! Mam ten sam wykrojnik. :)
    Ale nie mogę dodać linka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Dorotko. Ja na razie nie tworzę nic w tematyce bożonarodzeniowej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już świątecznie :) Ale super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka :) Dziękuje za wspólną zabawę z AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...