O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 26 maja 2022

Schab w majeranku


Schab i majeranek to smaczne połączenie.
Jeszcze przed Wielkanocą przygotowałam taki smakołyk.


Schab umieściłam w solance.
Zagotowałam wodę. Dodałam do niej po jednej łyżce soli do peklowania i soli kuchennej, kilka listków laurowych oraz po kilka ziarenek ziela angielskiego i owocu jałowca. Całość wystudziłam.
W tak przygotowanej miksturze schab leżakował sobie tydzień w lodówce.


W rękach roztarłam sporo majeranku i połączyłam go z olejem. Tak przygotowana papką wysmarowałam zapeklowany schab. Mięso znowu wylądowało w lodówce. jedna, dwie doby są akurat.
Schab parzyłam 2 godziny w temperaturze 80-85 st C. 
Potem zostawiłam do wystygnięcia i schowałam na noc do lodówki.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...