O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 3 listopada 2022

Boże Narodzenie 2022 (3)


Święta coraz bliżej. Czas przyspieszyć z tworzeniem kartek na Boże Narodzenie.


Kartka powstała na kwadratowej bazie. Do jej zrobienia wykorzystałam papiery Festive Bells 04 marki Altair Art i papieru z zestawu Wigilijne drzewko od Paper Heaven. Przykleiłam je Magicznym klejem i taśma piankową 3d.
Dodatki wycięłam z arkusza Cicha Noc 12 od Skarbnicy Pomysłów.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...