O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 2 listopada 2022

Chlebek z ziemniakami


Dzisiaj przedstawiam Wam prosty chlebek z ziemniakami. Przepis pochodzi z bloga Swojskie jedzonko. Chlebek wyszedł bardzo smaczny.

Potrzebne składniki:
500 g mąki pszennej chlebowej (typ 750)
7-8 g suchych drożdży (1 opakowanie)
150 g ugotowanych ziemniaków
1 łyżeczka soli
1 łyżeczka cukru
3 łyżki oliwy z oliwek lub oleju
230 ml ciepłej wody

Jak zrobić ten chlebek można zobaczyć na filmiku.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...