O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 2 listopada 2022

Kartki świąteczne 2022 - listopad


Listopad, to już przedostatni miesiąc całorocznej zabawy. 
Dzisiaj przedstawiam prostą, dosyć klasyczna kartkę.


Kartkę zrobiłam na kwadratowej bazie. Warstwy podklejone taśmą piankową 3d stworzyłam z papieru Festive Bells 07 marki Altair Art i Świąteczne koty 11 od Skarbnicy Pomysłów. 
Do klejenia przydał mi się też Magiczny klej.


Dodałam jeszcze kilka tekturowych gwiazdek, obrazek ze Świętą Rodziną i odpowiedni napis. Całość wzbogaciłam perełkami w płynie.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 11/2022 na blogu Altair Art.



Zapraszam do zabawy i dzielenia się swoimi pracami poniżej.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Coraz bliżej święta !!! :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z gwiazdkami :) Dziękuję za wspólną zabawę z AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna!! Dziękuję za zabawę w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...