O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 6 lutego 2023

Kartka urodzinowa z różami


Próbuję wrócić do tworzenia kartek. Ze względów zdrowotnych nie jest to jednak łatwe.
Na początek tego roku zrobiłam prostą kartkę urodzinową.


Na kwadratowej bazie zrobiłam różana kompozycję. Wykorzystałam wzór na papierze oraz wycięte elementy, które przykleiłam Magicznym klejem i taśmą piankową 3d.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 2/2023 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :)Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka z różami. Fajna kontrastowa kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wiele róż! To pewnie będzie miłosne Sto Lat! Powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wspaniała :) Dziękuję za wspólną zabawę z AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...