O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 3 lutego 2023

Szynka z piersi z kurczaka z papryką

Jakiś czas temu zrobiłam rolowanego kurczaka i piersi z kurczaka. w obu przypadkach zrobiona wędlina rozpadała się przy krojeniu.

Postanowiłam spróbować jeszcze raz korzystając z rady mądrzejszych ode mnie i zrobić wędlinę z pokrojonego kurczaka/

Składniki:
75 dkg piersi z kurczaka
1 łyżeczka soli (można dodać więcej)
1 łyżeczka soli do peklowania
1 łyżeczka ziarenek smaku
1 łyżeczka słodkiej papryki mielonej
pieprz



Piersi z kurczaka pokroiłam w kostkę o boku ok 1 cm. Wymieszałam z przyprawami i wstawiłam do lodówki na kilkanaście godzin.
o wyjęciu z lodówki poczekałam, aż mięso lekko się ogrzeje i zaczęłam je mieszać (masować). 
Mieszałąm dosyć długo, aż mięso zaczęło się lepić.


Masę przełożyłam do szynkowara i parzyłam ok 1,5 godziny w temperaturze 80  85 st C. Zostawiłam do wystygnięcia i na noc włożyłam do lodówki.



Jak widać nic się nie rozwala przy krojeniu.












Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...