O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 3 marca 2024

Pięćdziesiątka na różowo (2500)


Dzisiaj mam do pokazania ukwieconą kartkę na 50-te urodziny.








Przez jakiś czas będę wrzucała zdjęcia tego co zrobiłam, ale opisów raczej do nich nie zrobię.
Na to nie mam niestety siły.
Koniec ubiegłego i początek bieżącego roku okazał się dla mnie bardzo trudny osobiście.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Świetna! Kojarzy mi się z moim dziadkiem. Bo i różowy, i kwiaty. Dziadek kochał ogród, codziennie w nim pracował...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...