O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Imieninowa na szybko

Mama zapomniała mi wcześniej powiedzieć, że potrzebuje kartkę imieninową dla Cioci.
Miała szczęście bo na festiwalu "Babskie święta" odebrałam paczkę ze scrap.com.pl. I udało mi się stworzyć taką kartkę.




Bazą jest kremowa, tylna okładka z notatnika. Do tego papier "Słoneczny pokój" postarzony na brzegach. Rameczkę i owal dostałam na warsztatach.


Różyczki są z tego zestawu. A brzegi rameczki potraktowałam śniegiem.


Całość wykończona takimi kryształkami w kleju, tym brokatem w kleju oraz tymi perełkami w płynie.
Napis zrobiony zwykłym flamastrem.

Tak więc kartka zrobiona jest w 99% z materiałów ze sklepu scrap.com.pl.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...