O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 12 kwietnia 2013

Komunijny box






Zbliża się czas I Komunii Świętych. Przedstawiam więc moje pudełko na tę okazję.
Zewnętrzną cześć pudełka ozdobiłam miętową stroną papieru "Różowy raj" ze sklepu 13arts. Dodałam stempel od Jolagg, wianuszek z kwiatków i miętową wstążkę.


Środek zdobi papier "Winter Elegance 2" z Rapakivi.


Życzenia podkleiłam resztką papieru "Różowy raj" i wycięłam ozdobne rogi.


Drugie skrzydełko ozdobiłam embossowanym na złoto stemplem Biblii z Agaterii.


Na kolejnym skrzydełku jest kieszonka na "załącznik finansowy" ozdobiony napisem od Jollag i embossowanym stemplem IHS ze sklepu CraftFun.


Kolejne skrzydełko zdobi retro krzyż (również ze sklepu CraftFun) ozdobiony wycinankowymi konwaliami.







Na środku znalazła się księga z błogosławieństwem oraz kielich z CraftyMoly. Całość umieszczona na bukiecie z białych kwiatów.

Pudełko zgłaszam na Wyzwanie #13 - praca dla dziecka na blogu sklepu CraftyMoly.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...