O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 12 kwietnia 2013

Druga ramka


I druga ramka z październikowego wyjazdu do Krakowa. Tym razem z parku doświadczeń.


Dolną część ramki ozdobiłam papierem Be Optimistic 3 z Rapakivi.


Literki z alfabetu ze scrap.com.pl ozdobiłam mgiełkami: żółtą (własnej produkcji), fioletową, turkusową, różową, pomarańczową i brązową ze sklepu 13arts.



Na oryginalnej, srebrnej ramce była przyklejona metalowa ramka w kolorze fioletowym. Udało mi się odkleić ją i też ozdobić.
Najpierw pomalowałam ją białą farbą akrylową. Potem potraktowałam zieloną mgiełką z 13arts.
Wypukłe wzorki powstały z kleju Magic. Po wyschnięciu dodałam jeszcze trochę zieleni.

Wierzchnia ramka wylądowała asymetrycznie na dolnej.

I tak powstała minimalistyczna ramka na prezent dla Chrzestnego.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...