O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 12 kwietnia 2013

Ramka po raz pierwszy

  

Tak się składa, że Chrzestni Daniela obchodzą urodziny w odstępie 2 dni. W ramach prezentu zrobiłam dla nich ramki z Chrześniakiem.
To pierwsza z nich.
Oprawione zdjęcie zrobiłam Synowi na październikowym Craftshow w Krakowie.
Rozpoznajecie czyje to stoisko?


W Biedronce kupiłam metalowe ramki. Tą ozdobiłam ścinkowymi paseczkami. Napis zrobiłam z literek z alfabetu ze scrap.com.pl. Popsikałam je mgiełkami ze sklepu 13arts: najpierw brązową, a potem pomarańczową.



Rogi ramek ozdobiłam farbowaną gazą (farbkami do jajek). Z jednej strony zrobiłam zawijas ze sznurkową kokardką, a z drugiej znalazł swoje miejsce kwiatek.
Oba elementy dodatkowo ozdobiłam odrobiną pomarańczu.



 Na zdjęciu, pod szybką znalazły swoje miejsce quillingowe, proste kółeczka: kremowe i pomarańczowe. Nadały one ramce odrobinę przestrzenności i ozdobiły brzegi zdjęcia.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...