O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 6 maja 2013

Majowa FOTO zabawa - dzień 1

Postanowiłam pobawić się z Ulą przez kolejne 7 dni w organizowanym przez Nią FOTO wyzwaniu na maj.






Dzisiaj pierwszy dzień wyzwania - TWOJA FRYZURA. Ostatnio diametralnie ją zmieniłam. Ścięłam włosy na krótko i zafarbowałam na ciemno.
I moja fryzura wygląda teraz tak:


A fryzury innych uczestniczek zabawy możecie zobaczyć TUTAJ.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

  1. To dokonałaś diametralnej zmiany! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany są inspirujące, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za 1000 komentarz

      Usuń
    2. Wow poważnie?! Jueszcze nigdy nie udało mi sie wstrzelić w "okragły" komnetarz. Pozdrawiam i życzę wielu komentujacych:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...