O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 5 maja 2013

Podziękowanie dla Księdza


Dzisiaj przedstawiam kartkę w większym rozmiarze (A5). Zrobiłam ją jako podziękowanie od Dzieci i Rodziców dla Księdza za trud przygotowania do Uroczystości I Komunii Świętej.


Prośbą zamawiających było umieszczenie tego konkretnego cytatu na kartce.
Wykorzystałam delikatny papier z serii Poranna Kawa z Magicznej Kartki.


Cytat oprawiłam w dużą, owalną ramkę ze sklepu CraftyMoly. Pomalowałam ją białą farbą akrylową, nadając jej porowatej struktury. Potem rozświetliłam ją brokatem w kleju.


Rogi kartki ozdobiłam białymi kwiatuszkami i delikatnymi listkami.
Pracę zgłaszam na Wyzwanie z liściem w Skarbnicy Pomysłów.



A tutaj zbliżenie na cytat ozdobiony ramką i perełkami w płynie.


Do kartki ozdobiłam kopertę. Napis od Jolagg umieściłam na delikatnej serwetce i dodałam białe wycinanki.

Starałam się, aby było prosto i elegancko.
Mam nadzieję, że się spodoba.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...