O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 1 maja 2013

Pozostając w temacie komunijnym...


Jak widać na załączonym obrazku nie zamknęłam jeszcze tematu I Komunii Świętej.
Bazą jest delikatny różowy papier z serii Pastelowa Rapsodia.


Tekturka pomalowana białymi perełkami w płynie oczywiście ze Scrapińca. Pod tekturką piękna biała wycinanka.


Kartkę ozdobiłam wycinankowymi konwaliami i różowymi kwiatuszkami wyciętymi dziurkaczem. Są dwa rodzaje kwiatów i jest ich więcej niż sześć.
Pracę zgłaszam więc na Wyzwanie nr 24 - Kwieciście na blogu Galerii Rae.



 A napis od Jolagg - jak zwykle.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Śliczna! Delikatna i idealna na komunię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, delikatna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...