O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 5 czerwca 2013

Gratulacje x 3

Dzisiaj rano zostałam poproszona o zrobienie kartki gratulacyjnej z okazji narodzin chłopca. Kartka potrzebna na już.
A ja tak się rozpędziłam, że zrobiłam aż trzy kartki - zamawiająca będzie miała wybór.







Pierwsza kartka jest z konikiem na biegunach z Magicznej Kartki. Do tego niebieskie papierki i napis ze Scrapińca popsikany mgiełką z 13@rts.




Druga karteczka powstała na miętowej Magii Barw z Magicznej Kartki. Dodałam napis ze Scrapińca popsikany mgiełką z 13@rts oraz ubranko, wstążkę i koniczynkę od SZMEKA.




Na trzeciej kartce również wykorzystałam napis ze Scrapińca popsikany mgiełką z 13@rts. Centralną część stanowi dogi-stempel od Jolagg, do którego dołożyłam kilka niemowlęcych akcesoriów z Magicznej Kartki.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...