O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 12 listopada 2017

Ślubny tag



Jakiś czas temu pokazywałam ślubną kartkę w fiolecie. Do kompletu powstał tag, który ozdobił mały podarunek "z przymrużeniem oka"/
Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je na szybko, bo taga dorabiałam w ostatniej chwili.


Wykorzystałam do jego zrobienia papiery marki Altair Art, a w zasadzie ich resztki: Ever and alway - Lavender, Cosmic Dust/The Big Bang Echo i Jungle/Meadow. Dodałam też kilka elementów z białego papieru perłowego ze złotym motywem.



Tekturke delikatnie potuszowałam, a poskręcane kwiatki uzupełniłam listkami czereśni i gałązkami fasoli z APScraft.


Taga zgłaszam na Wyzwanie #2 - Praca NIE-Kartkowa z min 1 kwiatkiem na blogu APScraft. Wszystkie kwiatki są zrobione ręcznie.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Ładny :) Namęczyłaś się z tymi maleńkimi perełkami w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja i świetnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam kwiatuszki, ja mam do tego dwie lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiolet - mój ulubiony kolor ślubny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow przepiękne, zazdroszczę zawsze takim osobom kreatywności, ja nie potrafiłabym wszystkiego tak zespolić żeby ładnie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, śliczne kwiatuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny fioletowy tag :)
    Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale kwieciście! Super:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kolorystyka i śliczne kwiaty:) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...