O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 22 sierpnia 2013

Fioletowe wyznanie

Kim jestem? Różnorodnością!



Na Wyzwanie #76 - whi I am? na blogi Scrapki wyzwaniowo przedstawiam subiektywny alfabet o sobie.


Na białej stronie mojego art-jurnala odbiłam piękny stempelek ze scrap.com.pl. Posypałam go białym pudrem i zembossowałam.
Potem na całość nałożyłam fioletową mgiełkę z 13@rts.
Tym razem nie psikałam bezpośrednio na papier, tylko najpierw psiknęłam na mokrą chusteczkę, a potem pomazałam papier.
Biały wzór pięknie się uwydatnił.


Tytuł przykleiłam z alfabetu ze scrap.com.pl.


I na małych paseczkach wypisałam swój alfabet.



No i taka jestem!

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...