O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 16 września 2013

Dzień Budowlańca



Na blogu Magicznej Kartki trwa wyzwanie Wybierz swoje nietypowe święto.
Jak zobaczyłam na żywo papiery z serii Pod moim Niebem, które wygrałam w candy u Madzik, to do głowy przyszło mi zrobienie kartki dla budowlańca.
A Dzień Budowlańca przypada 25 września.




Kartka powstała z TEGO papieru.


Trochę ją poszarpałam i popodklejałam kosteczkami 3D. Murki przez to stały się bardziej przestrzenne.


Napis odbiłam na "tabliczkach", które powiesiłam na sznurkach.
Tak mi sie skojarzyło, że na budowach wiszą różne tabliczki.


Wycięte listki tez pną się po murkach i nadają kartce wiosennej świeżości.


A karteczka docelowo powędruje na urodziny do Pana Architekta, który obecnie buduje wielkie obiekty użytkowe w USA.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. nieskomplikowanie a na temat :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na kartkę. Te papiery tez sie spisały.
    Super.
    Dzięki Dorotko za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. cegły idealnie pasuję do dnia budowlańca:)
    dziekuję za zabawę w Magicznej Kartce
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe swieto i swietna interpretacja :) Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka :) Dziękuję Ci za kartkę urodzinowa od Ciebie, jest wspaniała i bardzo bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...