O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 12 września 2013

Szczęśliwe pudełko

Biorę udział w zabawie na blogu SCRAPPO-INSPIRACJE. Jest to zabawa wymiankowa i wymieniamy się "Pudełkiem na szczęście"


Na pudełku digi-stempelek z życzeniami szczęścia ozdobiony ażurowymi listkami. Ozdoby musiały być płaskie, żeby możliwy był pewien manewr - widoczny na kolejnych zdjęciach.

Jako wymiankową parę wylosowałam JaMajkę.
Moje pudełko dotarło, więc mogę je dzisiaj przedstawić.


Zrobiłam mini expoding box - taki bez rozcięć. Ma wymiary 5x5x5 cm (w wytycznych zabawy było, że najdłuższy bok nie może mieć więcej niż 6 cm).


A w środku zamieszkał porcelitowy słonik na szczęście. Oczywiście z podniesiona do góry trąbą.


Wewnętrzne strony pudełka ozdobiłam stemplami i embossingiem na gorąco.


Pani Sowa.


Kwiaty w wazonie.


Kochający Pan Miś.


I bukiet kwiatów.


Pudełka nie ozdobiłam przestrzennie, aby możliwa była operacja wywrócenia go na lewą stronę i usadowienia w pokrywce.
Postument dla słonika zrobiłam z plastikowej nakrętki ozdobionej koronką i papierem.
Słonika nie przyklejałam, aby można było zabrać go ze sobą na szczęście.


Do zrobienia pudełka wykorzystałam papier Obrusik ze scrap.com.pl.

Zapraszam niezmiennie na moje CANDY.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Ciekawa wersja exploding-boxa ;) A banerek o Twoim candy jest na samym dole po lewej pod listą blogów. Tam wygodniej było mi je wstawiać i przenosić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...