O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 9 września 2013

Rozdawajki (550)

Ostatnio mam pewne zawirowania w życiu osobistym. Nie mam weny, ani czasu na tworzenie. Mam nadzieję, że to szybko przejdzie.
Dzisiaj zapraszam na rozdawajki.




I Kropka przedstawia dwie nowe kolekcje papierów: "Zakochaj się w jesieni" i "Śnieżne Dni". Szczegóły zabawy znajdziecie TUTAJ.




A na blogu Rzeszowskich Spotkań Scrapowych piękne nagrody, aż 3. Jest o co powalczyć. Szczegóły są TUTAJ.





I jeszcze przypominam o trwającym candy u mnie. Zapraszam serdecznie po szczegóły TUTAJ.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...