O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 5 września 2013

Kolejne ślubne skrzypce i candy



Taką kartkę robiłam niedawno. Spodobała sie i dostałam zamówienie na jeszcze jedną.
Oczywiście jest trochę inna.


Tekturowy napis ze Scrapińca podkleiłam ozdobnymi etykietkami z Magicznej Kartki.
Za bazę również posłużył mi papier z Magicznej Kartki - Poranna kawa.



W środku skrzypcowa Młoda Para zamknięta w ramce. Elementy zrobione z masy MS.





Welon tradycyjnie zrobiłam z koronki i ozdobiłam go świecidełkami, a muszka tym razem jest lekko różowa.


Na jednym skrzydełku jest koperta na finansowy załącznik.


A na drugim życzenia.


I jeszcze serdecznie zapraszam na słodkości u Shraddhy. Szczegóły znajdziecie TUTAJ.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. bardzo oryginalna karteczka :)
    http://skoknaszafe.blogspot.com/
    z pozdrowieniami , Ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...