O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 3 września 2013

Z zawiniętym rogiem



Jak tam Kochani miła Wam wrzesień? Mnie nadal pod znakiem kartek.
Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę z wachlarzem zrobionym z wykałaczek i koronki oraz mocno zawiniętym rogiem.


Dół kartki, a tym samym wachlarza, przyozdobiłam wełnianymi kwiatuszkami wykończonymi metalowymi ćwiekami. Przemyciłam tam również 2 guziki.


Wachlarz ozdobiłam błyszczącymi dżetami.


A do jego brzegu przyczepiłam metalowy kluczyk do sekretnej skrytki. A może on jest do czyjegoś serca? Kluczyk pochodzi od Szmeka.


Wierzchnią warstwę papieru zagięłam, a raczej zawinęłam w rulon poczynając od roku. Tym zabiegiem odsłoniłam piękny motyw kwiatowy z papieru Różana Konfitura ze scrap.com.pl.
W górnym rogu kartki zakwitł jeszcze jeden kwiatek w towarzystwie trzeciego guzika.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie Zagięty róg! na blogu Scrapowy Pas Startowy.


Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. fajne prace !

    Zapraszam do mojego Candy:
    http://beatka2041.blogspot.com/2013/09/24-candy.html

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...