O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 14 listopada 2013

Lift w wersji świątecznej (600)



W Rapakivi trwają obchody Drugich Urodzinek.
Urodzinowe Wyzwanie Ekspresowe #2 - liftujemy :-) jest trochę podwójne.
Najpierw trzeba wybrać sobie pracę którejś z Projektantek, a potem ją zliftować.


Ja wybrałam pracę WITSCH_M, która jest zamieszczona TUTAJ, a prezentuje się tak:


Mój lift jest świąteczny. Powstał z papieru Wieczór wigilijny z Magicznej Kartki. A dodatki wycięłam z tego arkusza z tej samej serii.
Nutki to tekturka z CraftyMoly ozdobiona brokatem w kleju.




Kokardkę przypięłam czerwonym ćwiekiem, a kwiaty ozdobiłam perełkami i "szyszkami".


Ale mi się trafiło. W swoje urodziny zamieściłam na tym blogu 600-tnego posta.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

1 komentarz:

  1. Piękna interpretacja :-) Gratuluję fantastycznej, blogowej rocznicy i oczywiście (spóźnione, ale szczere) wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-))) Dziękujemy za udział w wyzwaniu urodzinowym Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...