piątek, 15 listopada 2013

Świąteczna z niespodzianką



I dalej się bawię z Rapakivi.  Dzisiaj kartka na Urodzinowe Wyzwanie Ekspresowe #3 - niespodzianka :-).






A jaka to niespodzianka?
W świątecznej kartce ukryłam 3 zawieszki do prezentów.



Tak sie prezentuje kartka z odnalezionymi zawieszkami.


A tutaj same zawieszki.

 

Kartka ma sporo detali i jest dosyć przestrzenna aby pomieścić niespodziankę. 


A tutaj ukryły się bileciki.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

3 komentarze:

  1. O kurczę, jaki wysyp niespodzianek - fajnie pomyślane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Można jeszcze coś zrobić na opłatek a może trochę sianka. Co myślisz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...