O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 26 lutego 2014

Potargana kartka wg Enczy (690)



W piątek było wielkie telewizyjne Scrapowanie z Enczą w TV Scrap Butik. 
Jak pisałam TUTAJ z przyczyn obiektywnych nie mogłam pracować na bieżąco. Ale obiecałam sobie zrobić obie karteczki wg wytycznych Enczy.


Tak wyglądają prace Prowadzącej telewizyjne warsztaty.  Dzisiaj przedstawiam moją drugą kartkę, ale robioną jako pierwszą. Ma ona przypominać kartkę przedstawioną z lewej strony.


I kilka szczegółów:








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...