O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 18 września 2014

Wesołych Świąt (830)



Do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze sporo czasu a na blogach pojawiają się już kartki z tej okazji.
Co prawda nie miałam jeszcze zamiaru rozpocząć świątecznego kartkowania, ale mapka w Scrapgangu zainspirowała mnie do zrobienia tej prostej kartki.


Zgłaszam ją na Wyzwanie 78 - z impresjonizmem.

Z trzech opcji wybrałam mapkę.



Jak zima to i sporo brokatu będzie teraz na kartkach.


A zatem sezon kartek bożonarodzeniowych uważam za OTWARTY.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

  1. Wspaniale zinterpretowałaś mapkę! W odsłonie zimowej wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka super interpretacja mapki. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...